Kasutustingimused

  1. Alla 18 aastastel pole lubatud meie lehekülge külastada ega sooritada oste.
  2. Isikuandmed, mis on sisestatud ostude sooritamiseks on konfidentsiaalsed ja me töötleme neid vastavalt rubriigis Privaatsus välja toodud tingimustel. Meie privaatsuspoliitika ja andmete töötlemise põhimõtete kohta võid lugeda siit (LINK).
  3. Tellimuse- ja isikuandmete õigsuse eest vastutab Tellija.
  4. Minimum tellimus on 15€ (ei sisalda patareide maksumust ega postikulu).
  5. Tellimust vormistades kinnitab klient ühtlasi, et on tutvunud meie ostu-, tarne- ja kasutustingimustega.
  6. Müügileping loetakse Lõplikult sõlmituks ning tellitud -ostetud tooted saadetakse klientidele, kui meie pangaarvele on laekunud tellimuse maksumus. Tooted saadetakse teele hiljemalt järgmisel tööpäeval peale raha laekumist (v.a. lunamakse korral).
  7. Klient saab tooted endale selle hinnaga ja sellises koguses, mis kehtib ostu vormistamise (st. arve koostamise) ajal. Seega võib ka ostukorvis olev toode hinna- ja koguse muutuse üle elada. Tellimuse saadame teele hiljemalt järgmisel tööpäeval, kui makse on laekunud meie kontole.
  8. Kõik meie lehel olevad pildid on illustratiivse iseloomuga ning toote pakend / toote värvus võivad tegelikkuses veidi erineda. See võib tuleneda, sellest, et tootja on pakendit muutnud või teie arvuti seadistustest.
  9. Ka toodet iseloomustavad kommentaarid on illustratiivse iseloomuga, mis pärinevad tootjatelt või iseloomustavad meie (tava)poe klientide keskmist arvamust.
  10. Toote juures on Kliendile näha toote ostuhind. Sinna juurde võivad lisanduda panga- ja tarnekulud vastavalt valitud teenusepakkuja hinnakirjale
  11. Informeerime klienti (kas telefonitsi või meili teel) tellimuse täitmisel ilmnenud probleemidest. Jätame endale õiguse tühistada kliendi tellimus (või osa sellest) ning tagastada kliendile kogu raha (või osa sellest), kui:
    1. arvuti- ja sidesüsteemides on esinenud tõrkeid ja info tellimus(t)est pole korrektselt meieni jõudnud.
    2. antud toode on Desiree poes otsa lõppenud. Olgu, siis põhjuseks toote korraga ja üheaegne tellimine; või siis asjaolu, et oleme selle just müünud Desiree tavapoe kliendile.
    3. kliendi poolt (ette)tellitud toote tarne on mingil põhjusel hilinenud.
  12. Jätame endale õiguse enne tellimuse tühistamist pakkuda kliendile asendustoodet või järeltellimust, kui kliendi soovitud toode (või soovitud värvitoon) on otsa lõppenud. Pakume siis teist värvitooni või mõnd sama kategooria sarnast ja samaväärset toodet. Kliendil on õigus pakutavatest alternatiivist ja lahendustest keelduda, sel juhul kanname puuduva toote või tellimuse eest raha tagasi.
  13. Hüvitame järelsaadetise ja tellimusest ekslikult välja jäänud toote saatekulud, samuti tagasisaatmise postikulud, kui kliendile on ekslikult teele saadetud vale toode.
  14. Desiree interneti ja tavapoe hinnad, ning reklaami- ja müügikampaaniad võivad teineteisest erineda.
  15. Omame õigust muuta igal ajal oma kodulehte, hindu, kasutustingimusi ning algatada ja lõpeta ostu- ja müügikampaaniaid kliente ette hoiatamata.
  16. Kui tellimuses jääb täitmata lahter.  Nimi / Ettevõte, läheb sinna  kirja tellimuse number: Tellimus XXYYXX

Makse- ja tarneviisid.

  1. Tartu tavapoes sularahas ja pangakaartidega läbi makseterminali.
  2. Veebipoes saab kanda raha meie arveldusarvele EE854204278616819002 Cooppank, kiiruse huvides võite tasumise kohta saata ka eraldi teate.
  3. Kõige kiirem viis e-poe tellimuse täitmiseks on pangalinkide kasutamine. Maksekaartide ja pangalinkide haldus käib läbi Montoneo keskkonna ning  toimub tavaliselt kiiresti ja tõrgeteta.
  4. Juhul, kui Montoneo maksekeskkond miskipärast ei tööta või on probleeme mõne panga makselingi ja/või – kaardiga (nt. Luminor), siis saab soovi korral kanda raha ka meie arveldusarvele Coop pangas EE854204278616819002  . Selgituse lahtrisse märkida tellimuse number.
  5. Veebipoes võtame Eesti Posti / Omniva abiga vastu ka lunamaksega tellimusi. Siis tasub klient kauba eest tellimuse kättesaamisel.
  6. Postkontorites, kullerteenuse kasutamisel või ise kaubale  saab tasuda ka sularahas.
  7. Kauba tarnimisel  kasutame DPD, Itella (Smartpost) ja Omniva/Eesti Post abi. Kaupa tellides valige endale sobiv tarnekanal – kas postipaki automaadid (hetkel tasuta), Eesti Posti postkontor ja/või postipunktid(hetkel tasuta) või kulleriga koju toomise teenus 5€.
  8. Kuna pakiautomaatidesse tarne on meil tasuta, siis jätame endale õiguse valida millisesse Postiautomaati me tellimuse tarnime. Nt. kui ühes kohas on koos DPD, Itella (Smartpost) ja Omniva/Eesti Post, siis talvisel ajal eelistame Itella-Smartposti teenuseid ja muul ajal hetkel meile odavaima hinnaga automaati. 
  9. Tartlastele soovitame kiiremaiks tarneks kasutada Omniva Lembitu Konsumi või Anne Selveri Omniva pakiautomaati.

NB! Väljaspoole EV piire tarnime kaupa ainult eri kokkulepete alusel kliendiga.

Kontaktid